Recent Posts

miercuri, 16 aprilie 2014

Gala Spring SuperBlog vazuta prin ochii unui...amator.

    In Duminica Floriilor, intr-un cadru informal in incinta NH Hotel Bucuresti, a avut loc Gala Spring SuperBlog. Evenimentul s-a dorit a fi o destindere si o descatusare a emotiilor acumulate de-a lungul a 4 saptamani si 16 probe constand in crearea de articole pe diferite teme.

     Dar pentru a intra in atmosfera galei trebuie sa ne intoarcem, cu mai putin de 24 de ore in urma, cand in dupa-amiaza zilei de sambata ne-am intalnit in fata magazinului Doctor Deco unde a avut loc un workshop de aranjamente pentru masa de Paste. Probabil ca va intrebati ce legatura am cu acest workshop. Am fost (a)tras aici de catre iubita mea Adelina care a particpat la competitia Spring SuperBlog 2014Cum pe parcursul concursului am fost alaturi de ea nu puteam refuza invitatia de a nu-i fi alaturi si la gala, mai ales pentru faptul ca a reusit performanta de a se situa, la finalul concursului pe locul 10, fiind la prima participare.
     Ce pot sa spun? Avand in vedere ca la acest workshop aveam doar calitatea de vizitator, fara vreo implicare directa, atat in concurs cat si in workshop, am incercat sa-mi ajut iubita la realizarea aranjamentului pentru masa de Paste. Daca am reusit sau nu va las pe voi sa decideti.
     Bineinteles ca Adelina nu s-a putut abtine sa nu aseze pe ornamentul nostru si doua gargarite care par a se saruta, inconjurati fiind numai de ciuperci si fluturi. Deh, ma depaseste la romantism.
    Doza noastra de romantism a inspirat si iubirea eterna dintre Soare si Luna astfel incat, odata cu terminarea workshopului, amurgul s-a lasat asupra orasului, lasand romantismul sa se raspandeasca de-a lungul si de-a latul orasului.
     Prea mult romantism strica in aceasta perioada asa ca am decis sa ne racorim cu o bere la un local din centrul vechi al Bucurestiului. Nu am de gand sa-l mentionez pentru ca am fost dezamagit atat de servire cat si de atitudinea personalului. Dupa romantism a urmat dezamagire si cum nu voiam sa inchei seara in acest ton am decis sa dau curs invitatiei Adelinei de a o insoti, impreuna cu ceilalti participanti, in clubul Spice unde Claudia Patrascu, organizatoarea galei Spring SuperBlog 2014, a organizat o seara de destindere dupa aceasta perioada de incercari creativ-intelectuale. Stiu toate acestea de la Adelina, care a fost implicata direct, participand la toate probele din concurs. Ceea ce a urmat in club va las pe voi sa descoperiti.
     Si cum petrecerea a tinut pana in zori de zi, ne-au mai ramas doar cateva ore ca sa ne odihnim, dar acest lucru nu ne-a impiedicat sa ne facem simtita prezenta la gala Spring SuperBlog 2014! Cuvantul de deschidere i-a apartinut Claudiei Patrascu care a dorit sa multumeasca atat organizatorilor, partenerilor cat si membrilor prezenti la aceasta editie. Dintre partenerii prezenti la gala doresc sa mentionez (si sa multumesc totodata) NH Hotel Bucuresti pentru faptul ca a gazduit acest eveniment, Delaco fan branza, pentru kilogramele de cascaval oferite castigatorilor la proba nr. 1, si CND Turism - Vacante Speciale pentru premiile oferite.

     A urmat traditionala premiere a finalistilor primind, din partea organizatoarei, o diploma de finalist si un stick USB de 8 GB Kingston. Fiecare finalist a adresat cateva cuvinte audientei, din proprie initiativa sau ca urmare a interogatoriului Claudiei.
     Mi-a atras atentia, in mod deosebit, alocutiunea domnisoarei Aurora Toma (castigatoarea statutului de blogger partener in SuperBlog 2014, editia de toamna), castigatoarea probei partenerilor (prin care partenerii si bloggerii parteneri au votat articolul preferat). Distinsa domnisoara a declarat ca, in jurizarea acestei probe, cuvantul de ordine a fost subiectivismul de care nici ea nu se va dezice in editia din toamna a acestei probe. Auzind asemenea cuvinte ajungi sa te intrebi daca se mai merita sa te inscrii intr-o asemena competitie unde incerci sa realizezi cele mai bune articole in speranta ca vor fi apreciate (si punctate corespunzator) de membrii juriului fiecarei probe. Si daca, printr-o soarta favorabila, ajungi in primi 10 concurenti inaintea ultimei probe (cea a partenerilor) cu o diferenta mica de puncte intre locurile ante- si posterioare locului tau, te poti astepta, ca dupa aceasta proba in care jurizarea se va face (dupa spusele domnisoarei Aurora Toma) pe principiul arhicunoscut al P(ile). C(unostinte). R(elatii)., sa ajungi pe un loc codas, chiar daca articolul tau, intr-o alta situatie, ar fi fost considerat o capodopera. Este adevarat ca, in cadrul acestei probe, se noteaza articolul preferat ceea ce implica o doza de subiectivism in notarea articolelor dar, dupa cum spunea si Titu Maiorescu, trebuie "sa judecam cartea si nu autorul". Ramane de urmarit prestatia juratilor de la aceasta proba la editia din toamna.
     Si cum in orice competitie avem un castigator, nici de data aceasta nu s-a facut exceptie de la regula. Cu voia dumneavoastra, va rog sa-mi permiteti sa o felicit pe marea castigatoare a acestei editii, domnisoara Pinky Rainbow.
      Gala s-a incheiat intr-o atmosfera cordiala, exprimata prin fotografiile de grup si promisiunea ferma de a ne reintalni si cu alte ocazii ce se vor ivi pana la editia de toamna a SuperBlog. Daca sunteti curiosi sa aflati lista completa a premiilor competitiei Spring SuperBlog 2014 o puteti afla aici.
     Vazand atmosfera din ultimele 24 de ore si relatiile dintre bloggeri, mi-am propus sa particip la editia din toamna, chiar daca va include, pe langa un numar mai mare de probe decat aceasta editie, si proba articolului preferat.

4 comentarii:

:* De abia astept SuperBlog din toamna!
Cred ca va fi tare interesant...:)
Daca ti-ai propus sa participi, inseamna ca vei participa si...ne vom sustine unul pe altul.
Am banuit ca, daca vei merge cu mine la gala SB, o sa "iti pice cu tronc" SuperBlog si ni te vei alatura.
Ai scris frumos si...multumesc pentru link!
PS: tare frumoase sunt gargaritele noastre care se tot pupa...:))

"Ohooo da ai scris ceva Mihai! Vad ca te-am inspirat noi bloggerii. Sa vezi la toamna competitie in cuplu! :)

Bună, Mihai!
Se pare că nu am fost bine înțeleasă. În niciun caz n-am vrut să sugerez că notele la ultima probă s-au dat pe pile, însă subiectivisumul e cuvântul cheie în acordarea notelor într-un astfel de concurs. Și e greu, ca om, să treci peste acest criteriu mai ales când ești partener și-i cunoști pe mulți dintre concurenți. Eu nu m-am referit doar la notele primite de mine, m-am uitat la multe dintre ele(de ultima probă vorbesc) cu atenție și am ajuns la concluzia asta. N-au fost doar niște vorbe aruncate la întâmplare și dacă am ales să vorbesc deschis asta nu cred că e de condamnat.

Buna Aurora,

Asa cum spune si numele articolului, am vorbit despre aceasta gala privita cu ochii unui amator. Am luat in considerare doar alocutiunile exprimate de cei prezenti.
Nu am analizat/judecat oratorul ci situatia expusa.
Nu am obiceiul sa judec oamenii ci consecintele lor.
Iti respect dreptul la opinie si iti admir vointa cu care ai prezentat faptele. Am prezentat o ipoteza (ireala sau reala, va las pe voi sa decideti) asupra ceea ce s-ar putea intampla la editia din toamna, daca va mai exista aceasta proba.