Recent Posts

miercuri, 29 octombrie 2014

Un parfum numit "dorinţă"!

        Seara în care ne-am chemat prietenii apropiați, pentru a le da vestea cea mare, continuă într-un mod plăcut. Toți au fost impresionați atât de experiențele trăite cât și de modul în care am cerut-o pe Sofia în căsătorie. După plecarea acestora am ajutat-o pe Sofia la spălatul vaselor. Fiind lângă ea nu am putut să nu observ că folosește același parfum care m-a impresionat, într-un mod plăcut, de fiecare dată când era în preajma mea.
     "Observ că și în această seară foloșești același parfum care mă face să mă topesc atunci când îl simt pe pielea ta." - îi spun Sofiei în timp ce îi miros aroma fină a parfumului de pe gât.
     "Îmi place foarte mult acest parfum şi ştiu ce efect are asupra ta, de aceea îl folosesc, mai ales la ocazii speciale cum este şi aceasta." - îmi spune Sofia în timp ce mă îmbrăţişează.
    "Acelaşi parfum ai folosit şi la prima noastră întâlnire, dacă îmi  amintesc bine. Acest parfum a reprezentat unul dintre lucrurile cu care m-ai cucerit. Printre celelalte calităţi ale tale, cu care ai reuşit să mă cucereşti sunt inteligenţa, culoarea ochilor, frumuseţea ta precum şi caracterul tău. Toate aceste calităţi reprezintă doar jumătate din iubirea şi afecţiunea ce o ai pentru mine." - îi spun în timp ce o îmbrăţişez şi eu şi o sărut.
     "Aşa este honey! Am avut acest parfum când ai revenit din concediu. De fapt, de foarte mult timp eram atrasă de tine, dar nu ştiam cum să te cuceresc. Îţi aminteşti când ai plecat în concediu şi m-ai delegat să reprezint asociaţia în lipsa ta? Atunci eram secretara ta, iar tu erai preşedintele asociaţiei şi, conform regulii impuse de tine, erau interzise relaţiile amoroase între şefi şi subalterni, dar acest lucru nu m-a împiedicat să te divinizez şi să te admir. În acea perioadă mi-a fost dor de tine şi voiam un lucru care să-mi amintească de momentele în care te priveam cât era ziua de lungă. M-am gândit la un parfum în care să amestec aromele care îţi plac cu aromele care îmi plac, astfel încât acest parfum să reprezinte comuniunea gusturilor noastre, dar şi credinţa mea că sufletele noastre sunt suflete pereche şi că vei observa şi tu acest lucru. Cândva, nu conta când, dar speram să observi şi tu acest lucru. În realizarea acestui parfum am început cu aromele care îmi plac foarte mult, respectiv de măr verde, trandafir, iasomie şi frezie. Îmi plac foarte mult esenţele florale. Având în vedere că multe dintre cele  mai bune parfumuri pentru femei au în compoziţia lor aceste arome, am vrut să personalizez acest parfum cu arome care consideram că te definesc, astfel încât atunci când îl foloseam să am impresia că eşti lângă mine. Ştiind că eşti un bărbat puternic, care ştie ce vrea de la viaţă, am considerat că te definesc aromele cu note lemnoase, precum cedru, lemn de santal, labdanum şi tămâie. Speram că odată găsit parfumul care să conţină toate aceste arome voi avea acel parfum unic cu ajutorul căruia te pot cuceri. După multe căutări, atât prin magazine cât şi în mediul online, am găsit un magazin online care oferă cele mai bune parfumuri online şi, după o analiză mai atentă a gamei de parfumuri oferite de acest magazin, am găsit un parfum care să îmbine toate aceste arome şi care să-mi îndepărteze dorul de tine, oferindu-mi impresia că eşti lângă mine. Toate aceste arome le-am găsit în apa de parfum "Lacoste pour femme" ce l-am şi comandat. Bineînţeles că de când mi-a fost livrat acasă, într-un timp foarte scurt, şi până când ai revenit din concediu l-am folosit în fiecare zi şi zilele îmi treceau mai uşor, iar buna dispoziţie îmi apărea instantaneu pe chip, ajutându-mă să-mi îndeplinesc sarcinile ce mi le-ai trasat înainte de a pleca în concediu. Folosind acest parfum aveam impresia că eşti mereu lângă mine, iar acest lucru m-a ajutat să reprezint, cu succes, asociaţia la fiecare întâlnire cu posibilii parteneri sau colaboratori. Acest parfum nu numai că mi-a oferit mai multă încredere în mine, dar am văzut efectul lui pozitiv asupra domnilor cu care m-am întâlnit pentru a încheia noi contracte." - îmi spune, după care mă sărută.
      "Ai perfectă dreptate! Încă de când am revenit din concediu şi te-am revăzut, am simţit o aromă care m-a făcut să te privesc cu alţi ochii şi să-ţi admir mai bine competenţele. Şi faptul că ţi-ai îndeplinit cu succes obiectivele trasate de mine înainte de a pleca în concediu, m-au determinat să te promovez în funcţia de vicepreşedinte al asociaţiei mele. Şi tot atunci acest parfum m-a încurajat să-mi recunosc sentimentele ce le aveam pentru tine. Promite-mi că niciodată nu vei mai încerca alte parfumuri. Când simt acest parfum pe trupul tău mă simt vrăjit, dar nu vreau să ies de sub această vrajă. Dacă doar folosind acest parfum vom fi mereu împreună, atunci aşa să fie!" - îi spun, apoi mă mai bucur încă odată de aroma parfumului de pe pielea ei.



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014!

0 comentarii: