Recent Posts

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Albastrul ochilor tăi!

            Au trecut doar două zile de la mica ceartă dintre mine şi Sofia şi lucrurile au revenit la normal. Adică povestea noastră de iubire îşi urma drumul său ca până acum. Era din nou armonie şi împlinire sufletească între noi. În acest context o anunţ pe Sofia că peste o săptămână va avea loc Gala premiilor de excelenţă la care participă şi asociaţia noastră. Asociaţia noastră este nominalizată la diferite categorii din acest concurs. Fiind vorba de o gală bineînţeles că se impune o anumită ţinută vestimentară.
      "Honey, astea înseamnă că trebuie să mergem la cumpărături pentru a-mi reînoi o parte din garderobă. Nu pot merge la această gală cu haine deja purtate la alte ocazii. Am nevoie de o rochie specială, apoi una de seară. Plus că am nevoie de poşete care să se asorteze cu aceste rochii. Bineînţeles că trebuie să caut şi pantofii care să se asorteze cu aceste rochii. Trebuie să am şi un machiaj special pentru această gală. Şi nici manichiura şi pedichiura nu trebuie ignorată. Deci trebuie să caut câteva produse şi pentru aceasta. Să nu mai mai menţionez că am nevoie şi de..." - îmi spune Sofia şi începe să facă o listă ce părea să nu se mai termine.
     "Am înţeles! Ai nevoie de multe lucruri. Vom merge împreună la cumpărături pentru că vei avea nevoie de cineva care să care bagajele până acasă." - încerc să o opresc, dar realizând că nu am nici o şansă am lăsat-o singură în birou şi m-am dus în biroul meu pentru a rezolva documentele urgente ale asociaţiei.
    Peste jumătate de oră Sofia veni în biroul meu cu două coli A4 pline cu tot felul de lucruri necesare, în opinia ei, pentru această gală.
     "Şi acestea sunt doar lucrurile minime. Dacă mă gândesc mai bine aş mai avea nevoie de mult mai multe lucruri." - îmi spune în timp ce-mi ia capul în palmele ei şi mă sărută.
     Ştiam că este în zadar să arunc o privire pe acele coli. Nu numai că nu voi înţelege utilitatea tuturor acelor lucruri şi produse, dar numărul lor este peste capacitatea mea de înţelegere.
       "Honey, tu ai un farmec aparte şi de aceea te iubesc, dar tot nu înţeleg de ce ai nevoie de atâtea produse." - îi spun în timp ce o sărut şi eu.
        "Trebuie să recunoşti că mă iubesşti şi pentru că sunt frumoasă! Iar pentru a fi frumoasă am nevoie şi de aceste lucruri. Crezi că nu am observat cum mă admiri dimineaţa când mă îmbrac sau când mă machiez? Am observat că, de foarte multe ori, mi-ai admirat atât machiajul cât şi manichiura. Vreau să te impresionez plăcut şi de această dată. Mai ales cu o manichiură care să-mi scoată ochii în evidenţă. Ai auzit de Farmec Collection 2014? Au o colecţie de lacuri de unghii specială pentru toamnă-iarnă 2014. Sunt şapte culori cu nume specifice, de la honey, i'm home, enjoy your dark side şi până la your highness şi santa's here! Dar mai bine îţi arăt în magazin că oricum nu ştii la ce mă refer. Dar te avertizez încă de pe acum că vreau această colecţie de lacuri Farmec." - îmi spune Sofia încercând să-mi explice cât sunt de necesare toate aceste produse.
        Peste două zile eram într-un mare centru comercial şi umblam din magazin în magazin pentru ca Sofia să-şi cumpere toate produsele dorite. Dacă în magazinele de haine şi de pantofi am stat câte două ore în fiecare, pentru că nu a avut un model anume în minte şi a trebuit să stăm pentru a proba mai multe rochii şi pantofi, speram ca în magazinul de produse cosmetice să stăm maxim jumătate de oră pentru că ştia exact ceea ce voia. Dar m-am înşelat amarnic. Cel puţin în magazinul de produse cosmetice am stat mai bine de o oră pentru că a dorit să încerce diferite farduri şi fonduri de ten.
      "Oare de ce m-am oferit să o ajut?" - mă întreb, când observ că Sofia se duce spre standul de lacuri de unghii.
       "Uite honey, au şi ojă Farmec! Uite şi colecţia de care îţi spuneam. Îţi plac culorile? Vreau să aleg tonuri calde şi nu stridente. În special culorile plăcute la vedere şi care să fie potrivite cu tenul meu deschis. Şi mai îmi plac cele care au o culoare uniformă după ce dau mai multe straturi pe unghie, dar cel mai important este timpul de uscare. Trebuie să se usuce cât mai repede. Sunt conştientă că unghiile îngrijite au un rol important în aspectul general al unei femei. Şi am observat cum îmi admiri manichiura de aceea vreau părerea ta despre această colecţie." - îmi spune Sofia în timp ce-mi arată lacurile Farmec Collection 2014.
       "Chiar îmi plac culorile. În special această nuanţă de albastru, Your highness, ce scoate în evidenţă culoarea ochilor tăi. Îţi recomand să o foloseşti la gala la care trebuie să participăm. Ştii că eu sunt atras de o culoare a lacului de unghii ce scoate ceva în evidenţă. Consider că acesta ar trebui să fie scopul principal al lacului de unghii. Să scoată în evidenţă tenul sau ochii. De asemenea sunt atras de punerea în practică a imaginaţiei femeilor creând modele şi desene din lacurile de unghii. Ai la dispoziţie aceste şapte culori şi, ştiindu-te o persoană creativă, ştiu că mă vei impresiona de fiecare dată prin noi modele şi desene. Orice culoare vei alege ştiu că te va scoate în evidenţă, în sensul bun, pentru că am observat că ştii să amesteci culorile astfel încât orice desen sau model vei alege va face doar să-ţi evidenţieze calităţile cu care m-ai cucerit: zâmbetul şi ochii tăi." - îi spun în timp ce o îmbrăţişez.
      "Honey, pentru modele şi desene am nevoie de ojă lucioasă ce se aplică peste oja de diferite nuanţe. La această gală consider că este nepotrivit să mă prezint cu desene sau modele pe unghii, de aceea voi folosi o ojă sidefată peste care voi aplica un strat de lac pentru a fi mai durabilă. Îmi place sugestia ta, aşa că voi alege oja your highness pentru această gală. Şi această ojă o voi asorta cu rochia de seară de culoare neagră ce tocmai am cumpărat-o." - îmi spune Sofia cu gândul la gala de peste câteva zile.
       Considerând că Sofia şi-a cumpărat tot ce avea nevoie pentru această gală, şi multe altele în plus, mi-a acordat 10 minute să-mi cumpăr un costum adecvat pentru gală, după care am plecat spre casă.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014!

2 comentarii:

Ce frumos ar fi sa vedem la Gala mult albastru pe unghiile superbloggeritelor :) Spor!

Ar fi super, dacă le scoate ochii în evidență (vorba reclamei)! :D