Recent Posts

luni, 10 noiembrie 2014

De unde îmi extrag energia?

       Este iarăşi luni! Ce bine a fost în week-end! Petreceri peste petreceri, sărbătoriţi, aniversaţi... Plin week-end am avut, dar nu trebuie ca angajaţii mei să-mi vadă oboseala. De când locuim împreună, eu cu Sofia, primul lucru ce-l facem dimineaţa este să ne bem cafeaua de dimineaţa de pe balconul casei noastre, de la marginea oraşului, admirând lacul din apropiere şi pădurea din depărtare. Este momentul nostru de răsfăţ înainte de a intra în vâltoarea evenimentelor de peste zi. Eu mă bucur de aceeaşi cafea "neagră ca noaptea, tare ca moartea dar dulce ca iubirea!" după cum spune un proverb turcesc, iar Sofia se bucură de cafeaua ei specială: într-o cană de ceai îşi pune un sfert cafea, restul lapte şi patru linguri de zahăr. "Dulce ca iubirea noastră!" cum îmi spune adeseori.
     Din păcate astăzi nu am mai putut să ne răsfăţăm ca de obicei. Ştiind că săptămâna aceasta avem foarte multe evenimente şi death line-uri de respectat în cadrul asociaţie noastre nu ne-am mai permis nici o clipă de răgaz. În schimb ne-am promis să ne bucurăm de cafea într-o pauză. Dar cum tabieturile sunt greu de schimbat, încă de cum am intrat în asociaţie am cerut secretarelor noastre să ne facă câte o cafea. De obicei nu le cer aşa ceva, dar astăzi, astăzi este o zi specială numai când mă gândesc la ce mă aşteaptă săptămâna aceasta. Sofia le dă indicaţii secretarelor cu privire la gusturile noastre în materie de cafea, apoi întrăm fiecare în biroul său şi începem să lucrăm la organizarea evenimentelor şi finalizarea proiectelor cu death line apropiat.
      Peste doar zece minute Sofia întră în biroul meu cu un teanc de dosare, arătându-mi unde este necesară semnătura mea. În acel moment intră una dintre secretare cu cele două cafele ale noastre. Pentru prima dată după foarte multe luni de zile, eu şi Sofia ne bem cafeaua de dimineaţă în biroul meu. Încă de la prima înghiţitură Sofia observă cum chipul meu se schimbă.
       "Ce s-a întâmplat, honey? Te îngrijorează death line-urile sau nu-ţi place cafeaua?" - mă întreabă Sofia venind mai aproape de mine.
        "Honey, sigur le-ai explicat secretarelor cum prefer eu cafeaua? Mi se pare că are un alt gust faţă de cel cu care m-ai obişnuit. Ia şi gustă!" - îi spun în timp ce îi dau ceaşca mea pentru a gusta.
     "Honey, îi lipseşte un ingredient ce nu se găseşte oriunde. Îţi aminteşti când ai revenit din concediu şi mi-ai cerut să-ţi prepar o cafea? Sau îţi aminteşti când m-ai rugat prima dată să-ţi fac o cafea? Pe vremea aceea te plăceam foarte mult şi de fiecare dată când mă rugai să-ţi fac o cafea o preparam cu multă atenţie şi dragoste. Şi cafeaua ce ţi-am făcut-o în ziua în care ai revenit din cocnediu la fel a fost preparată. Atunci când faci un lucru din pasiune sau dragoste acesta devine deosebit chiar dacă pentru alţii pare un lucru banal. Cei cărora acesta le este adresat vor observa diferenţa. Cu ajutorul cafelei şi a parfumului am reuşit să te cuceresc în acea zi în care ai revenit din concediu. Şi acum îmi face o deosebită plăcere să-ţi prepar cafeaua la ibric pentru a fi aşa cum îţi place ţie." - îmi spune în timp ce mă îmbrăţişează şi mă sărută arătându-mi că iubirea ei pentru mine nu a scăzut.
     "Dar, honey, nu putem face ceva în acest sens? Adică dacă vom mai avea zile de genul acesta în care nu apucăm să ne bem cafeaua acasă parcă aş vrea să mă bucur de aceeaşi cafea şi la birou. Ştii că doar cu gustul cafelei făcută de tine mă simt plin de energie şi concentrat la capacitate maximă. Nu vreau să ne pierdem timpul făcându-ne cafea la ibric ci vreau să fim eficienţi şi să ne cumpărăm un espressor de cafea. Dar unul special care să ne facă exact cafeaua cu gustul ce-l adorăm. Considerăm că vom avea parte de aceleaşi momente plăcute ca şi cum am fi pe balconul casei noastre. Trebuie doar să deschidem acest geam şi, cu ceştile de cafea în mână, ne vom imagina că suntem acasă şi că avem tot timpul din lume pentru a ne bucura de gustul cafelei preferate. Crezi că vom găsi un astfel de expresor la magazinele specializate sau la vreun magazin online de espressoare?" - o întreb pe scumpa mea Sofia în timp ce privim amândoi luema de afară prin geamul biroului meu.
     "Honey, mă voi interesa. Sper ca acel espressor ce poate face cafeaua pe gustul tău să poată face şi cafeaua pe gustul meu. Aşa vom fi amândoi la fel de eficienţi şi de concentraţi. Şi ce bine ar fi ca şi la birou să ne bucurăm de gustul cafelei preferate. Împreună, binenţeles!" - îmi spune în timp ce îşi sprijină capul pe umărul meu drept şi astfel ne pierdem în imaginea lumii de afară.
      Am fi vrut să oprim timpul şi să ne continuăm visul de a fi în balconul casei noastre admirând peisajul din jurul casei în în mâinile noastre am fi avut cafeaua pe gustul nostru, dar evenimentele şi deathline-urile nu putea aştepta la nesfârşit aşa că, mai mult de nevoie decât de voie, ne întors la deathline-urile noastre.
    Peste aproximativ 15 minute Sofia intră în biroul meu cu câteva foi în mâini.
    "Honey, ştiind cât de eficient eşti după ce bei cafeaua cu care te-am învăţat, m-am gândit să nu las timpul să treacă şi capacitatea ta de concentrare să scadă aşa că am şi căutat prin câteva magazine online de expresoare acel expresor ce să ne indeplinească dorinţele în materie de cafea. Şi ghici! L-am găsit! După aproximativ 15 minute de căutări intense am găsit ceea ce eu consider expresorul perfect. Este un espressor philips ce ştie să facă atât acea cafea neagră, tare şi dulce aşa cum o preferi sub formă de espresso sau cafea lungă, dar şi acel cappuccino plin de lapte şi dulce aşa cum îmi place mie. În plus mai are şi un filtru special ce poate oferi cafelei un strat cremos. Honey, deja simt cum energia îmi revine doar gândindu-mă că putem avea cafeaua noastră preferată şi la birou ci nu doar acasă la noi. Trebuie să-l avem! Poţi să comanzi?" - mă întreabă Sofia cu ochii plini de iubire. Acum nu ştiu dacă ochii aceştia atât de albaştri sunt plini de iubire după mine sau după cafeaua ei preferată. Dar cum nu voiam să o scot din visare din nu am îndrăznit să o întreb dacă în acele momente se gândea la mine sau la cafeaua ei.
   "Bineînţeles că vom cumpăra acest espressor. Îl vom cumpăra pentru a mă bucura în fiecare moment de această privire din ochii tăi. Şi dacă poate să-mi ofere cafeaua preferată reprezintă un motiv în plus pentru ca acest expresor să fie prezent in asociaţia noastră. Îl voi comanda chiar astăzi. Sper să ne fie de folos în această săptămână atât de încărcată pentru noi!" - îi spun în timp ce-i iau mâinile într-ale mele pierzându-mă în ochii ei albaştri cu care a reuşit să mă cucerească.
        În mai puţin de 48 de ore acel espressor a intrat în asociaţia noastră şi efectul cafelelor făcute de el se observă imediat. Sofia a avut dreptate şi de această dată! Acest espressor ştie să facă exact acea cafea cu gustul cu care m-a cucerit Sofia. Îmi oferă exact acea cafea ce o ador şi care mă ajută să mă concentrez mai bine. Văd că şi Sofia este foarte mulţumită de el pentru că, de fiecare dată când are în mâinile sale acea cană de ceai plină cu cafeaua pe gustul ei, ochii ei strălucesc şi toată atenţia ei se îndreaptă spre mine. 
       Acest espressor a făcut ca şi la birou să avem parte de momentele noastre de răsfăţ şi răgaz.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014!


0 comentarii: